AV-рішення для проведення онлайн-конференцій та нарад - Лайтек

AV-рішення для проведення онлайн-конференцій та нарад

Конференция эко-система Shure

Коронавірус і пов’язані з ним обмежувальні карантинні заходи викликали значний спад в економіці, змусивши бізнес адаптуватися до нових, більш складних реалій, шукати способи піти в онлайн і там організовувати ділові зустрічі / переговори з партнерами і замовниками. Для комерційних підприємств, освітніх установ і державних організацій AV-конференції стали життєво необхідним інструментом для роботи в цих важких умовах.

Щоб полегшити вибір такої системи, на основі обладнання і технологій Shure пропонуємо кілька простих у настройці та управлінні рішень, які забезпечують чудовий звук для спілкування під час конференції.

Shure Ecosystem

Shure пропонує мережеві аудіо-рішення та комплекти продуктів, що включає повний аудіо-ланцюжок для приміщень будь-якого типу: від невеликих кімнат переговорів до великих конференц-залів.

Крім цього, використання еко-комплектів Shure для AV-конференції зберігає час на проектування і вибір устаткування. Не потрібно витрачати час на:

  • Обмірювання приміщення — тому що в більшості кімнат невеликого і середнього розміру має значення саме кількість місць
  • Прокладання мікрофонних і силових кабелів, тому що всі аудіокомпоненти використовують мережевий кабель CAT5e. Нам потрібен невеликий мережевий комутатор з PoE + для харчування мікрофонів, DSP і гучномовців і з’єднання всіх компонентів разом
  • Не потрібно заглиблюватися в теорію аудіо, тому що аудіопроцесор IntelliMix P300 розпізнає мікрофони MXA і гучномовці MXN5W-C, і автоматично налаштує DSP і маршрутизацію сигналу
  • Багато продуктів звуковий екосистеми Shure сертифіковані Microsoft Teams, Logitech і Zoom на предмет сумісності
  • Менше обладнання і менше часу на навчання для інтуїтивно зрозумілою роботи з аудіо екосистемою Shure.

Підбір відповідного комплекту AV-обладнання разом з фахівцями компанії Лайтек може зайняти всього декілька хвилин.

Вам необхідно буде відповісти на декілька питань:

  • Розмір кімнати / кількість місць
  • Розташування мікрофона

І наші фахівці розрахують, скільки мікрофонів і гучномовців вам потрібно, щоб охопити кімнату, і вирішити всі завдання по створенню сучасного конференц-простору.

Наприклад:

Виберіть масштаб аудиторії (кількість місць):

Подбор количества мест аудитории

Припустимо, у нас є конференц-зал на 7-12 місць.

Далі — оберіть розташування мікрофона.

Расположение микрофонного массива

Припустимо, ви вибрали стельовий мікрофон MXA910.

Далі — виберіть колір мікрофона, який вам більше імпонує до дизайну приміщення.

Выбор цвета MXA910

Отже, ви обрали: 7-12 місць, стельовий мікрофонний масив,  БІЛИЙ.

Далі — вибираємо DSP.

Выбор DSP Intellimix

Приміщення буде обладнано Zoom Rooms, а отже краще обладнання Shure з сертифікацією від Zoom, тому ми вибираємо аудіопроцесор IntelliMix P300.

Крім того, для відтворення мови знадобиться стельовий Dante-динамик MXN5-C.

У підсумку, для вирішення поставленого завдання, необхідний такий комплект:

Результат подбора

Не забудьте замовити монтаж і налагодження екосистеми Shure у компанії “Лайтек“.

Якщо вас зацікавила дана тема, ви можете детальніше ознайомитися з нею і цим обладнанням, відвідавши наші оглядові семінари в київському шоу-румі.