Shure Aonic 215 и AONIC 50 – True Wireless навушники

Shure Aonic 215 и AONIC 50 – True Wireless навушники

Компанія Shure представила на CES 2020 серію бездротових навушників AONIC, в яку входять поки дві моделі: накладні навушники AONIC 50 та внутрішньоканальні монітори AONIC 215.

Shure Aonic 215 и AONIC 50 – True Wireless навушники

Базуючись на основі десятиліть студійного досвіду виробника, лінійка AONIC може похвалитися професійним виконанням і надійністю, завдяки чому сьогоднішні меломани, аудіофіли і музиканти можуть отримати найкращі враження від прослуховування – в поїзді, в тренажерному залі або вдома.

Shure Aonic 215 и AONIC 50 – True Wireless навушники

Shure AONIC 215 має дизайн, аналогічний використовуваному в професіоналами галузі, з фірмовими навушниками Shure SE215, прикріпленими до бездротового модулю Bluetooth (True Wireless), що надягають на вухо. Така конструкція забезпечує додаткову стабільність в вусі і дозволяє легко перемикатися на провідний кабель, якщо у вас закінчиться заряд. Заявлений час автономної роботи моделі становить 8 годин. Детальні технічні характеристики моделі Shure AONIC 215 стануть доступні пізніше, поки ж відомо, що навушники з’являться в продажі навесні 2020 року ціною близько 300 доларів США.

Shure AONIC 50 – накладні повнорозмірні бездротові навушники з вбудованою системою активного шумозаглушення. Високоякісні, зі зручним дизайном, що забезпечують до 20 годин автономної роботи. Використовується система регульованого шумозаглушення, яка блокує небажаний зовнішній шум для повного занурення у звучання. Є режим “навколишнього середовища” – можна відрегулювати, скільки зовнішнього світу впустити всередину –  за допомогою безкоштовного додатку ShurePlus PLAY для iOS і Android, спеціально доопрацьованого Shure для настройки функцій продуктів нової лінійки AONIC.

А ще, в Shure підтвердили, що Адам Левін, соліст поп-рок-групи Maroon 5, стане обличчям маркетингової стратегії по просуванню бездротових навушників AONIC. Адам працює з Shure більше десяти років і буде представлений в новій рекламній кампанії бренду.