Коронавірус і пов’язані з ним обмежувальні карантинні заходи викликали значний спад в економіці, змусивши бізнес адаптуватися до нових, більш складних реалій, шукати способи піти в онлайн і там організовувати ділові зустрічі / переговори з партнерами і замовниками. Для комерційних підприємств, освітніх установ і державних організацій AV-конференції стали життєво необхідним інструментом для роботи в цих важких умовах.
Щоб полегшити вибір такої системи, на основі обладнання і технологій Shure пропонуємо кілька простих у настройці та управлінні рішень, які забезпечують чудовий звук для спілкування під час конференції.
Shure пропонує мережеві аудіо-рішення та комплекти продуктів, що включає повний аудіо-ланцюжок для приміщень будь-якого типу: від невеликих кімнат переговорів до великих конференц-залів.
- Мікрофонні масиви MXA310, MXA 710, MXA910
- Аудіо-процесори IntelliMix P300 і IntelliMix Room
- Гучномовець MXN5W-C
- Програмне забезпечення Shure DESIGNER
Крім цього, використання еко-комплектів Shure для AV-конференції зберігає час на проектування і вибір устаткування. Не потрібно витрачати час на:
- Обмірювання приміщення — тому що в більшості кімнат невеликого і середнього розміру має значення саме кількість місць
- Прокладання мікрофонних і силових кабелів, тому що всі аудіокомпоненти використовують мережевий кабель CAT5e. Нам потрібен невеликий мережевий комутатор з PoE + для харчування мікрофонів, DSP і гучномовців і з’єднання всіх компонентів разом
- Не потрібно заглиблюватися в теорію аудіо, тому що аудіопроцесор IntelliMix P300 розпізнає мікрофони MXA і гучномовці MXN5W-C, і автоматично налаштує DSP і маршрутизацію сигналу
- Багато продуктів звуковий екосистеми Shure сертифіковані Microsoft Teams, Logitech і Zoom на предмет сумісності
- Менше обладнання і менше часу на навчання для інтуїтивно зрозумілою роботи з аудіо екосистемою Shure.
Підбір відповідного комплекту AV-обладнання разом з фахівцями компанії Лайтек може зайняти всього декілька хвилин.
Вам необхідно буде відповісти на декілька питань:
- Розмір кімнати / кількість місць
- Розташування мікрофона
І наші фахівці розрахують, скільки мікрофонів і гучномовців вам потрібно, щоб охопити кімнату, і вирішити всі завдання по створенню сучасного конференц-простору.
Наприклад:
Виберіть масштаб аудиторії (кількість місць):
Припустимо, у нас є конференц-зал на 7-12 місць.
Далі — оберіть розташування мікрофона.
Припустимо, ви вибрали стельовий мікрофон MXA910.
Далі — виберіть колір мікрофона, який вам більше імпонує до дизайну приміщення.
Отже, ви обрали: 7-12 місць, стельовий мікрофонний масив, БІЛИЙ.
Далі — вибираємо DSP.
Приміщення буде обладнано Zoom Rooms, а отже краще обладнання Shure з сертифікацією від Zoom, тому ми вибираємо аудіопроцесор IntelliMix P300.
Крім того, для відтворення мови знадобиться стельовий Dante-динамик MXN5-C.
У підсумку, для вирішення поставленого завдання, необхідний такий комплект:
Не забудьте замовити монтаж і налагодження екосистеми Shure у компанії “Лайтек“.
Якщо вас зацікавила дана тема, ви можете детальніше ознайомитися з нею і цим обладнанням, відвідавши наші оглядові семінари в київському шоу-румі.